Patiënteninformatie

Huisregels

Onze Huisregels: Duidelijk & Transparant

Huisregels van onze praktijk

Huisregels in een tandartspraktijk helpen om duidelijkheid en rust te creëren voor zowel patiënten als medewerkers. Wij willen u daarom informeren over de huisregels die wij hanteren binnen onze praktijk.

Afspraken maken en annuleren

  • Afspraken kunt u telefonisch, per mail of aan de receptie maken.
  • Kunt u niet komen? Of wilt u een afspraak wijzigen? Meld dit dan minstens 48 uur van tevoren. Zijn wij niet bereikbaar (zoals bijvoorbeeld in de weekenden), dan kunt u ons per mail op de hoogte brengen.

Bij te late afzeggingen of het niet nakomen van een afspraak, moeten wij helaas de kosten hiervoor in rekening brengen.

Betalingen

Bent u niet aanvullend verzekerd voor tandzorg? Dan dient u de kosten van uw behandeling zelf te betalen. Dit kan aan onze receptie.

Identificatie en verzekeringsgegevens

  • Neem bij uw eerste bezoek een geldig identiteitsbewijs mee.
  • Zorg dat uw adres- en verzekeringsgegevens altijd actueel zijn.

Gezondheid

Uw gezondheid is voor ons erg belangrijk. Mochten hier wijzigingen in plaatsvinden, verzoeken wij u vriendelijk deze aan ons door te geven.

Hygiëne en veiligheid

  • Wij hanteren strikte hygiëneprotocollen.
  • Dieren zijn om deze reden niet toegestaan in onze praktijk.
  • Wanneer u met een scootmobiel naar onze praktijk komt, verzoeken wij u vriendelijk om deze voor de deur te parkeren.

Mobiele telefoons

Zet uw mobiele telefoon op stil tijdens uw bezoek.

Respectvol gedrag

Wij behandelen iedereen met respect en verwachten dit ook van onze patiënten. Agressie of ongepast gedrag wordt niet getolereerd.

Privacy

Uw medische gegevens worden vertrouwelijk behandeld, conform de AVG-wetgeving.

Mondzorg Assen

Openingstijden

Spoedeisende hulp